Monday, June 4, 2012

sila percaya....

Selamat pagi semua.... malas kan nak keja hari ni??? lagi lagi aku yang bercuti ari Sabtu hari tu... korang lain lah memang dah cuti kan??? aku? memang syok giler hari Sabtu tu.... bangun dekat pukul 11 pagi tu pun sebab telefon bunyi...=P


haipppp tu tido lepas Subuh okayh..... bukannya dari malam bawak ke pukul 11.00 pagi.... mau tak pening lalat kalau aku tido macam tu....


so... hari Sabtu yang aman damai tu semua malas nak turun beli barang nak masak.... tapi, perut semua menyanyi mintak di isi.... hampeh tol.... last last masak apa yang ada.....


hahahhahhaa.....tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa





hahahhaha....sila percaya aku yang masak...=P

6 comments:

Hasrina said...

wah. nasik lemak ?

pinky said...

huhuhu....sila pcaya akk yg msk =P

Falsya said...

waaahhhhh..masak sendri ke cik mak tuh?..nmpk sedap..hehe..

pinky said...

falsya: huhuhu...sila pcaya i yg msk...

ainnoraini said...

percaya...percaya..mesti sedap tu kann..

pinky said...

ainnoraini: huhuhu.... wajib percaya tau...