Thursday, June 7, 2012

bila harus memilih....

hahahhahaa....macam gempak kan???


alkisahnya hari ni mak cik koya kayoooooooooooooo jap..... so wishlist dah berderet duk tunggu.... hahahhaha so nak buat pilihan pun rasa loya pening pala nak muntah segalanya ada.... tak tau nak drop mana satu, tak tau nak pilih yang mana kehendak dan yang mana keperluan....hahhahaha sengal....muleh =P??


banyak benda nak dibeli ni.... rasanya tinggal bulu jer jap lagi..... kalau bulu bulu ni boleh jual.... dah botak dah pala nga badan p jual buat bersopink....=P


so.... boleh mintak tolong tak???? cer vote yang mana satu patut dibeli????






gambar cilok SINI


harga reasonable ni.... rasanya cancelled handbag kat Vincci hari tu.....=P

8 comments:

Falsya said...

yg last skali..hehehe..

Zila Zainal said...

the first n second gambar superly-duperly cantik!

Hasrina said...

i vote for the 3rd one. :)

pinky said...

Falsya: huhu...kan?? sweet jer....mcm nak pilih ni gak....harga mmg berbaloi...

pinky said...

Zila Zainal: comel ker??? klau pilih yg ni nk yg kaler itam...=P

pinky said...

Hasrina: yg tu murah giler dik...akak leh topup sikit tuk bl baju pulak...hehehehe....

Azian Elias said...

sume i suke.cam ne?

pinky said...

kenalah beli semua...=P