Friday, March 25, 2011

100%....

Kelakar bila baca statement kat fb.... jangan menyintai seseorang 100% simpan sikit untuk diri sediri....huhuhu....giler apa???cer citer macam mana nak cintakan seseorang pakai persen persen ni????benda ni normal...kalau dah sayang jangan ukur dengan persen persen ni.....tak terukur....kalau dah sayang buat macam manapun sayang....kalau dah benci buat macam mana pun benci....kenapa pula tak de orang ukur jangan benci 100%....(.eh eh... mungkin ada aku jer yang tak tahu...)

Tapi statement kakak tu kat fb pun tak setuju....ialah lainlah kalau cakap cinta materialistic dengan cinta sejati...tu kalau nak compare memang boleh dibuat tajuk debat....nanti kalau betul terjadi aku pun nak joint....

Toing....kelakar....tapi aku tahu kat dunia ni dalam satu satu masa bukan aku jer yang frust menonggeng huhuhuhu....mesti ada gak yang duk berduka lara macam aku....wakakaka....jom pompuan pompuan kat luar sana kita berganding bahu melawan kesedihan......hehehehehe.........

Huhuhu....banyak lagi cara kita nak lepaskan kesedihan yang melanda....apa kata bawak diri sendiri g shopping ker, makan kfc ker, makan pizza@dominos ker....jangan makan hati dah lah.....jom ikut aku makan kfc hari ni............peace....

No comments: