Tuesday, March 15, 2011

sekali tak faham daa........

bangun pagi tadi tiba tiba jer aku godek godek telefon tengok apa apa yang patut sebab masa tu awal bebenor lagi...nak mandi pun rasa sejuk sampai ke tulang hitam plus aku ni jenis takut air macam kambing pun ye...peace....

so aku taiplah 1mesej...bunyinya macam nie....
siapa sebenarnya aku padamu
mungkin sama dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu
dan bila
tiada lagi teman bermain
kau pulang mendapatkan aku
itulah aku padamu


pastu aku baring baringlah kat atas katil tu....serius tak kisahlah reply ke tak...tapi xsampai 2minit telefon merah aku bunyi daaaaaa
apasal bermadah pulak pepagi ni

aduyai....boleh dia reply macam ni???nasib nasib....buat buat tak faham...letih tau aku taip lagu Faizal Tahir tu pepagi ni....

No comments: