Monday, March 14, 2011

Nasib...

kenapa hari ni serba tak kena??rasa macam betul betul black monday....situasi yang aku tak ingin laluinya lagi....berapa kali nak hadap benda sama...masalah yang sama, terjumpa benda sama, terjumpa orang yang tak nak kita jumpa, dengar masalah orang sama...ulang benda sama macam roda...sampai bila nak hadap benda ni???boleh tak bagi aku hidup dengan aman, tenang, bebas untuk sehari jer....bagi aku rasa macam mana cara untuk menikmati dunia ni tanpa aku melupakan langsung soal akhirat...

belajarlah atas kesilapan lalu....belajar macam mana hendak menghargai orang jangan tahu nak bagi orang masalah jer...masa awak kat atas ada fikir saya yang kat bawah tapak kaki awak masa tu???tak ada langsung....saya merangkak saya bertatih seorang diri jer....saya cuba menepis ombak besar cuba untuk berenang ke tepian seorang diri tak ada satu tangan pun yang sudi mengapai tangan saya yang hampir tenggelam tu....saya tak tahu berenang tapi saya gunakan sekuat tenaga untuk melawan arus agak saya tidak terus karam...

tapi itulah jerat tak akan lupakan pelanduk, pelanduk jer yang selalu melupakan jerat....
tq cik google....

No comments: