Tuesday, March 22, 2011

Aflin, Adlin ok....

Masa aku tengok tengok gambar lama kat dalam folder telepon merah aku tiba tiba aku jumpa gambar ni....automatically aku terus flashback time huhuhuhu....magic tak aku???? Masa ni sebenarnya aku baru balik interview kat PLM (aku dapat ye kerja tu)....so sebab hari masih muda cewahhhhhh....so aku pun jenjalanlah dulu kat Ampang Point sementara tunggu abang aku pickup aku waktu lunch hour dia....

Sambil aku masuk kedai kedai yang ada tu aku masuk lah butik Levi’s.... belek belek Levi’s.....belek je time tu sebab memang tak ada duit langsung maklumlah aku penganggur terhormat masa tu....tengah aku syok belek belek tu aku terpandang pula minah ni.....apa lagi aku tegur jer lah lagipun orang tak ramai masa tu... aku pun say hi dengan dia.....serious dia quiet ok....pas tu snap gambar dia sekeping....pas tu of cos lah aku tanya mana Aflin.... ‘Adlin’ kat belakang....ceh sekali dia perli aku daaaaaaa......

So start situ aku mark Adlin not Aflin k....

No comments: