Saturday, March 12, 2011

saman lagi........

cuak tak???huhuhu....xde maknanya aku kena saman lagi....alamak tetiba riak pulak....ampun....InsyaAllah xde saman lagi....tapi kenapa n3 pasal saman??? cer citer cer citer....idaklah mmg betul dapat saman bukan propa...tapi idaklah aku yang dapat...kali ni company yang dapat...huhuhu...gelak setan...

sebab company yg dapatlah aku dapat menaip n3 ni dengan hati yang gumbira...tapi klau aku yang dapat....mintak maaflah pak cik polis 3 ari 3 mlm pun belum tentu abis aku berleter...kihkihkihkih....

sbenarnya bertitik tolak dari surat ni lah yang buat aku tergerak ati nak cek saman dulu....cek2 huuuummmmmmm amik ko...dapatlah aku saman dari cik Polis Malaysia....iyalah dah aku duk kat Malaysia mestilah dari polis Malaysia....kalau duk kat Thailand dapatlah aku surat saman dari bahasa Maharaja Chulalongkorn tu...


huhuhu...

No comments: