Friday, March 4, 2011

lambatnyer gaji aku dah pokai...

nak tggu ari Isnin ni mcm lama giler....aku skrg dah pokai...pokai sgh2 sll nyer aku xpernah sepokai ni....tp sbb insan2 yang menempel kat sekeliling aku ni....buat aku jadi pokai...

skrg duit kat tgn ada xsmpai 50puloh...dah lah time2 ni pula facial wash abis...hah...duit lagi...poning palo, keta kotor tahap cipan duit gak tu...klau kat kg leh jer kerah hulubalang kat kg tu sembur jer air...duk kl ni smua pakai duit...nk kecing pun pakai duit....

lps tu duit kat dlm bank jgn citer lah plg byk ada kt RHB 100lbh sbb bank hampeh tu dah kidnap duit aku sbb doc fee..ntah apa2lh...kos tersembunyi....bodoh kalau aku tahu smahal ni xdenya aku nak melukut tepi gantang tau????? CIMB pun 100lbh....MAYBANK...lagi parah xsmpai 30inggit pun...mmg pokai tahap cipan ni...ni smua gara2 saman nga roadtax lh...abis kopak poket aku...

skrg nak tggu gaji je 7hb...kalau msk 7hb...klau xmsk 7hb xtau lah...makan pasir lah aku jawabnya...lps dpt gaji nk setel pl komitmen yg duk menunggu tu....poning palo....

gmbr xde kena mgena....

No comments: