Thursday, March 10, 2011

ada kecurian di sini....

Mulakan semuanya dengan senyuman....senyum senyum chak....huhuhu.....tiba2 mood swing aku nak cer citer pasal reta benda accessory aku sbb smlm aku godek2 rak dalam bilik aku tu terjumpalah harta karun ni.....mmg lama giler xpakai benda ni kecuali yang ni...

Iyalah rasa xsesuai lagi dengan umur aku yang smakin muda remaja ni.....peace!!!

Tapi bila aku buka jer bekas.....mak oii.....ni adik aku punya kejalh ni.....rasanyer banyak bebenor dah berkurang....mesti kes curi pakai lps tu lupa nk letak balik dan terus buat reta sdiri....maklumlah moto dia reta aku reta dia gak.....mencik.....


Yang tinggal ni jer....jadi sblm hilang lagi aku snap gambar dulu takut2 ada lagi kes kecurian tanpa aku sedar....so skrg jangan nk auta2 aku lagi aku dah ada buktinyer skrg....

No comments: