Saturday, March 12, 2011

aku rindu....

nak memasak!!! huhuhu...tapi apakan daya aku tak reti masak....tapi dulu aku selalu masak sbb tak de sapa pun kat rumah time aku cuti dulu....dulu 2 2 housemate aku kerja ari Sabtu and Ahad....so aku blh masak sorang2 dan makan sorang2....huhuhu....rasanya sampai sekarang pun xde sapa tahu rahsia ni....hehehe..sampai aku pindah tau...

tapi sekarang....huhuhu....sungguh sadis...aku tinggal 1 umah dengan orang yang pandai masak....jadi terbataslah skill aku....dahlah sekarang semua kerja opis hour...jadi jangan mimpilah nak tengok housemate aku kerja hari Sabtu and Ahad...sob sob sob sedihnya...jadi skill aku skrg makin tumpul....nak masak maggie gorengpun kena mintak tolong yang pandai masak tu....eh eh...ni mintak tolong ke mmg aku yang pemalas tahan cipan????confuse ni tapi rasa macam nak gelak pun ada....wakakakakaka....


Tq cik google....

No comments: