Thursday, March 10, 2011

agak-agak sebulan gaji aku x???

huhuhu....aku nak citer lagi kisah kat dataran ari tu....huhuhu....peace....

udah mamat tu tido nga mesin tebu aku apa lagi layan matalah....al-maklumlah kalau dah janji melayu...janji kol 9 kol 10 blm tentu lg datang....

dalam aku duk tgu2 tu so aku pun jamulah mata dengan lampu2 yang boleh tukar2 colour tu kat bangunan Sultan Abdul Samad tu....mak aii...comel siot...akupun xcomel mcm lampu2 tu....huhuhuhu...semua colour lh ada ....

sambil aku duk tenung2 renung2 tu aku budgetlah dalam kepala aku agak2 berapa bil TNB sebulan??? mana banyak dengan gaji aku???? ceh....jgn nk perasanlh....setengah tahun gji aku pun belum tentu mampu nk bayar bil TNB tu......ceh lagi....

kualiti gambar mmg out lah sbb aku pakai tpn jer.....

No comments: