Thursday, March 24, 2011

Selamat tinggal....

Cehhh....macam mana Zizan boleh nyanyi ni....dengan Dina pula tu....serius best bangat....kalau korang nak dengar g ohbulan k....tak pun g jer youtube....macam macam ada sama dengan tagline astro tu....

Best sangat kalau couple kat dalam tu tak kawen nak juga aku sent video ni kat seseorang tapi apa daya dennnnnnnn.....couple dalam ni kawen tapi den nga dia tak kawen, tapi den rasa nak tinggal dia sebab dia banyak lukakan hati dennnnnnnn........waaaaaaaaa.....tiba tiba sedih pula....

Tak baik lukakan hati aku macam ni....esok esok kalau susah aku juga yang dicari...sedih betul dengan sikap manusia yang macam ni....memanglah tak baik nak mengungkit apa yang kita beri tapi agak agaklah....sekali sekala ingatlah apa yang sanggup aku buat selama ni...

Sedih betul....dah lah ni entry yang ke-100 aku....rasa nak desyum desyum jer....hantuk hantuk kepala kat dinding biar hilang semua rasa sedih ni....kenapa buat macam ni kat aku....tak mudah aku pergi bila wajahmu sentiasa di hati ini....

No comments: