Monday, March 14, 2011

tiba-tiba rasa sedih...

bila rasa sedih yang amat sangat apa yang korang buat???menangis??tapi kalau masa tu tengah duk kat opis...dikelilingi orang yang ramai...nak buat macam mana?nak menangis juga?pandai pandailah korang g toilet buat apa apa yang patut....tapi kalau rasa berat sangat montot tu dan rasa kebal sangat....nangis jerlah kat situ biar satu opis tahu korang tengah bengang giler, sedih giler, berduka lara...dan perkataan yang sepatutnyalah...

kenapa tiba tiba aku merapu pasal ni?? sebab aku tengah down giler ni....rasa macam aku ler pinky....huhuhuhu....rasa macam kenapa aku yang perlu merasa semua ni...kenapa bila susah aku lah tempat mengadu tapi bila senang kenapa mudahnya melupakan aku???

semua makhluk Allah macam ni ker??? tak ada ke walau seorang yang tahu kepentingan kita di sisinya??? lagipun aku ni pompuan yang dicipta dari tulang rusuk adam biar dekat dengan tangan sehingga mudah dipeluk dan dekat dengan hati sehingga selalu disayang...

No comments: