Wednesday, March 23, 2011

Kahwin jugak akhirnya......


Selamat pengantin baru untuk sepupu aku yang dah selamat melangsungkan perkahwinannya pada 12.03.11....huhuhu tetiba jer ayat aku jadi skema gila.....uwekkkkkk....

Kawin jugak korang ya....rugilah Celcom nanti....kuikuikui.....ahak....kenapa aku cakap rugi Celcom???korang mesti pernah dengar pernah baca pasal ragam orang bercinta dan orang yang telah berkahwin.....cepat angkat tangan aku nak kira ni.....huhuhu....

Wokeh macam yang pernah korang baca dan korang dengar....orang bercinta ni kentut pun wangi yalah tengah sayang....jatuh tersepak semut api yang caler hitam tu pun nak citer dengan pak we, tu belum lagi jiran sebelah tetiba nak ngorat adik korang tapi nak bagi pak we tu jeles cakap jiran tu nak ngorat korang....haishhh ngada ngada tak hengat....jadi sebab tak duk sekali mestilah telefon yang menghubungkan antara satu sama lain kan??? Tapi bila dah kawin mestilah duk sekali kentut pun dah bau macam telur, jatuh pun dah reti bangun sendiri, jiran pun dah tak ingin nak pandang sebab badan dah macam tong dram....so sekarang apa fungsinya lagi telefon????

Hahahahaha.....dah tak berfungsinya lagi....sekarang kalau berbunyi pun mesti ayat common punya....
-msk per?
-otw
-mkn lu...
-byk keja ni....nt lh....
-buang duit jer...nt beli cd cetak rompak jer...

Huhuhuhuhu.....tu lah nanti ayat dalam sms...tak percaya??? Tunggulah turn korang nanti.....wakakakakaka....

Dulu pasangan ni tangan tak reti duk diam asyik duk main sms jer...kadang kadang aku naik heran apa yang ditaipnya....banyak betul modal.....lagi satu tak lenguh tangan ker????psssstttt aku yang tengah taip blog ni pun rasa lenguh dah....modal pun dah out....

No comments: