Monday, March 28, 2011

bila penyakit ni nak hilang weiiiiiiiiiii....

sila tinggalkan entry ni jika tak suka....

aku punya habit memang terbaekkkklh...
- bila aku suka satu satu lagu tu....aku akan dengar sampai aku rasa tak nak dengar dah....sekarang aku tengah kemaruk lagu Selamat Tinggal Zizan ft Dina sampai dah rasa nak kuar tahik telinga ni....hati dah rasa menyampah tapi telinga still nak dengar lagi...so, nak buat macam na....telinga lebih berkuasa dari hati....sabo jelah..

- bila aku suka satu satu barang....aku mesti, pasti, akan cari gak duit untuk dapatkan barang tu....sanggup ikat perut dengan tali...huhuhu...aku memang tak suka berhutang jadi cara pantas nak dapat duit...ikatlah perut sebab nafsu makan memang boleh control dengan cara ni jer....

- suka pakai mascara dengan blusher...rasanya tak pernah lagi aku keluar rumah tak pakai 2 benda ni...kalau tak pakai jugak alamatnya abang gerai kat tempat aku kerja memang usha aku banyak kali lah sebab muka aku comel sikit jer dari mayat...huhuhuhuhu...

- aku suka barang ori....tak kisahlah apa janji ori...tapi memandangkan gaji ciput terpaksalah berkorban huhuhuhu....sangat sadis....

- sekarang aku duk tergila gilakan handbag vincci....dapat gaji nanti aku nak p beli...

- nak beli tonner tapi confius tak tahu nak beli brand apa sebab banyak sangat kat dalam kepala....

- lagi...........xsempat nak plan daaaaaaaa

No comments: