Tuesday, March 8, 2011

Pokai....

Semalam sebetulnya dah gaji....alhamdulillah....tapi ari ni aku dah pokai balik....mana xnya byr hutang smpai terpaksa aku cut cos tau???korang mmglh xtau....sbb budget aku, aku jer lah yg tahu....huhuhu...

Percaya x lepas tolak hutang piutang....ceh mcmlah aku ni byk hutang sampai org cari aku kat umah...xde maknanya...aku cuma hutang bank jer n hutang nga diri sdiri bukannya hutang nga along ker ceti haram mcm citer P.Ramlee dalam DO RE MI semalam siap org kejar kat umah lagi....P.Ramlee siap kena buat2 mati lagi....ceh...macam na aku blh layan citer P.Ramlee smalam....ni Ija si housemate aku punya kejalh.....nga aku aku skali leh sangkut....

Hutang bank sbb aku buat loan kereta...yelah mana nak cekau duit nk beli kereta harga cash....walaupun berapa sen jer sangat keta viva tu tapi almaklum lah...aku ni kayap bukan kaya mcm korang.....sedihnyerrrrrrrrrrrr

Hutang nga diri sdiri sbb aku dah terpakai saving aku buat byr roadtax nga saman...jadi nak xnak kenalah ganti balik....huhuhu...kenapa smuanya ada link dgn kereta???ceh aku baru perasan ari ni....y??????

Tq cik google....

No comments: