Monday, March 7, 2011

my exhousemate....

Smlm tgh aku tertunggu-tunggu sms dari seseorang tiba2 ada sms msk dari my exhousemate....wah rindu giler kat dia....dulu celik mata mesti tgk dia dulu sbb aku sll lepak kat umah klau ari2 minggu...tapi kalau malam mmg payahlh nk tgk muka sbb aku suka jenjalan mlm2 ni...hobi tuh....peace....

Isi sms?? Issshhhhhh....xkan aku nk citer kat sini...huhuhu...xrocklah yg pasti mmg byk citer yang tkeluar kt sms tu....lps siap bersms aku baring2 kat katil sambil tangan kat dahi....ceh xde maknanya aku nak buat mcm tu....terkangkang atas katil ada ler....

Bukan apa tiba2 mood touching dtg mjelma....kan seronok masa aku kat umah sewa lama tu....sob sob sob tapi apakan daya umah org bkn umah aku....nangis kuar air mata darah skalipun xleh nak balik duk umah lama tu....Cuma kadang2 bila teringat kat umah lama tu blh buat aku rindu tahap cipan....dahlah bilik besar.....sewa pun murah....mana nk cari blk murah cenggitu kat KL ni....

No comments: