Tuesday, March 15, 2011

Hikayat Merong Mahawangsa....

weeked hari tu aku pg one utama semata mata nak tengok hikayat merong mahawangsa tu....memang best gilerlah...berbaloi bayar RM12 kali ni...selalu ada yang aku rasa tak berbaloi dengan pelaburan 12inggit tu...tapi kali ni memang best...

aku pergi one utama sebab tak nak beratur panjang kalu pergi tgk kat mid valley sekali kat one utama pun manusia macam semut gak...hai terpaksalah labu janji beloh puaskan nafsu kala tu....layan jer....

masa tengah berbaris beli tiket tu mata aku melilau jugak manalah tahu kelibat Yusry ke Norman ke Edry ke yang ada kat situ tapi yang adoooooooooo....manalah tahu diaorang ada kat sana sebab baru lagi kan???? Shamsul pun turun padang masa launching Khurafat hari tu.....pemalas betul diaorang ni sorang pun xnampak muka....

tapi tak perlah janji citer memang best....tapi yang aku nak tahu sangat sekarang ni adalah sebutan merong tu macam mana sebab aku aku ada bed RM10 pasal sebutan ni...so ada sapa sapa boleh tolong aku ker?????
Tq cik google....

No comments: