Friday, March 25, 2011

skirt....

mesti busan asyik post entry frust jer....sekarang aku nak citer pasal baju...ingat tak aku pernah higlight 4bulan aku tak beli baju...huhuhuhu...

wokeh....jom kita bergumbira bercerita pasal baju lalalalala~

dalam aku duk merungut tak de baju tu....satu ari mmmmmmmm hari Sabtu yang lepas aku dah beli 3lai baju...huhuhuhu...sepatutnya aku beli 4lai baju sebab dah 4bulan kan????tapi tak de choice lah....sambar jer apa yang ada...

tapi buat pertama kali dalam sejarah....huhuhuhu....tak pernah tau...tapi aku pernahlah dapat hadiah skirt ni....kalau harap nak beli memang tak lah...tapi hari tu sebab semua beli skirt aku pun berjangkit sama...alah 10henggit jer....diskaun giler2 hokey...

tapi biasalah....bila balik rumah penyakit giler ni datanglah....sudahnya dalam lemari lagilah....tu pasal aku malas nak beli beli skirt ni....aku memang tak reti nak gayakan p mana....macam pompuan melayu terakhir pun ya bila pakai....cun sangat.........peace......

No comments: