Friday, March 25, 2011

aku jeles k....

suka tengok orang happy...dulu kawan aku selalu cakap jangan tengok luaran jer tengok dalaman sekali....ntah betul ke tak diaorang semua tu happy...ding dong jugak akak ni....ok aku acceptlah sebab dia tengah ada masalah dengan laki dia....so setiap pasangan yang dia nampak dia mesti jadi negative thinking....

aku cuba faham perasaan dia sekarang....emosi kita akan mempengaruhi kita dari segi berfikir, bercakap, bergurau senda dan mengumpat sekiranya kita berada dalam paras bermasalah.....hehehehe mengumpat....ketupat palas best jugak makan cicah gula melaka...

selama ni aku mesti cakap ah...kau tengah ada masalah kak...memanglah macam tu....tapi ada betulnya jugak....aku tengok pasangan yang dah kawen nampak happy jer...tup tup dengar dah bercerai...yalah kak....apa yang kita tengok luaran bahagia tak semestinya dalamanpun bahagia...

tadi aku baru lepas tengok gambar pasangan ni....nampak memanglah pasangan bahagia...tapi betul ke bahagia?aku tak nak negative thinking padanya....tapi aku rasa macam melampau sangat apa yang ditonjolkan....tak boleh ke simpan sikit untuk privasi???tak yahlah nak tunjuk tunjuk macam tu...aku jeles hokehhhhhhhh......

No comments: