Thursday, March 10, 2011

Masalah orang.....sekian

Fedup betul kalau kena tgg masalah org ni.....ada ke patut org lain yang buat salah aku pula yang kena tgg...adil ke dunia???

K... al-kisahnya tadi aku issue 1 cheque untuk staff aku yang duk jaga site tu....dia punya claim mmglh xbyk 1k lebih jer....tapi tadi bukan 1 jer cheque yang aku issue total2 semua dalam 4 jer mmglh xbyk...amountpun smua xbyk around 10k lebih jer....

Tapi mcm yang aku penah citer dulu....aku just duk kat branch bukan HQ.....so tempt aku mmg xkan issue cheque dengan amount yang besar2 mmg xkan oppsssss pernah skali aku kena issue RM144,000.00 tapi tu pun PDA cheque.....senang citer account bank sini xkan pernah ada duit yang melampau-lampau banyak.....aku rasa paling banyak pun arroud 50k jer.....mmg sengkek←sila kutuk semua....

So tadi masa aku nk issue smua cheque tadi aku dah double confirm 2x dgn acc. Dept...aku ulang ye 2x....tuk dapatkan kepastian ada ke x duit dalam acc sbb aku rasa 10k tu terlalu banyak tuk aku issue kat sini serentak.....skrg...amik kau.....smua tuding jari kat aku....macam aku pula buat salah....bukan aku ok.....bukan aku!!!! Aku kerja kat sini berdasarkan order dari pihak sana....selagi aku xdapat apa2 confirmation dari pihak sana aku xkan skali-kali tunjuk pandai bab2 duit ni....sbb masa tmpt lama boss bodo aku pnh issue cheque tp duit dalam acc xde sampai bank negara menjalankan tugas dengan amat cemerlang...syabas inspector sahab......

Skrg acc HQ duk call2 aku tanya tentang masalah yang dia hadap tu tapi masalah aku yang dah bank in cheque ni apa citer???? Berapa kali aku tanya nanti dulu nanti dulu....tapi yang buat aku sakit ati nyer....siap pesan jgn bgth boss dia.....apa kes ni skrg????? Ok xkan aku nak citer kat opismate aku sini smua apa yang dia pesan....nampak mcm aku xprofessional pula....tapi perlu ker????abis smua kat sini macam percaya aku pula yang buat salah apa kes????ni yang buat aku nak mengamuk ni....eh sorry aku mmg dah bunga2 mengamuk tadi

Tq cik google....

No comments: