Tuesday, March 1, 2011

Karangkraf.....

Sepatutnya smlm aku ada interview dengan karangkraf untuk pos wartawan majalah....tapi aku lepaskan mcm tu jer sbb ada masalah yang xdapat dielakkan...bukan aku xhargai offer tu tapi aku btl2 terpaksa tolak sbb keadaan xmgizinkan aku....klau nk ikut ni kali kedua aku dapat interview bidang yang aku belajar dulu...tapi 2 2 aku terpaksa tolak...tapi yang paling latest ni aku rasa betul2 ralat sikit sbb aku spttnya pergi tapi sbb masalah yang membelenggu tu aku terpaksa tolak lg....lepas ni xtaulh aku akan ada lagi ke tak pluang mcm ni....haisshhhhhh.....

Klau nk ikut aku sbenarnya takut jugak nak g interview tu sbb aku dah 6thn tinggal lps aku abis belajar dulu...pendek kat alps abis belajar 6thn lps aku xpnh skalipun kerja bidang ni....dah tersasar jauh dengan apa yang aku kerja skrg....tapi Alhamdulillah dengan rezeki kerja yang mcm2 ni aku blh hulur kat ma aku kat kampung, tlg adik2 sikit....byr tu byr ni....syukur sangat dengan rezeki yang aku dapat ni....



Sayu pula ati tgk pejabat karangkraf ni sbb aku dah lama mgidam nak keja sini....

No comments: