Tuesday, March 8, 2011

puas hati plus xpuas hati.....

Lama dah xrasa sepuas hati mcm ni.....siot btl....byr hutang pun puas hati ke?woi sedarlah diri tuh skit.....duit mu abis licin dh.....huhuhuhu....xperlh janji aku xde hutang nga sapa lg walaupun nga diri sdiri....esok2 kalau pokai blh hutang balik....at least nga xde rasa malu2 kucing aku blh g amik jer duit aku sdiri tanpa perlu menaip ayat2 manja motif nak pinjam duit ← sila terasa k....

Slama ni xde lah rasa puas ati mcm ni skali...tapi ari ni lain macam pulak tahap kepuasan ni.....

Sambil2 taip ni aku tgh tunggu call dari mamat roadtax ni....xdenyer dia reply lg msg aku tu....dah lama gila tu dah dkt ½jam lebih.....ni tiba2 mood blh swing ni....karang ada jer yang kena maki nga aku ni nt....haishhhhhhh...

Masa aku confuse xtau nak renew kat mana dulu bkn main beria call follow up aku....hissssss....darah dah naik menyerbu kepala ni...esok klau kuar muka depan metro aku lah tu mgamuk nga mamat buat roadtax insurans..........

Tq cik google...

No comments: