Tuesday, March 22, 2011

Comel tak???

Masa aku balik kampung hari tu.....tiba tiba ada makhluk Allah tu nak makan dodol....jadi aku sebagai kawan yang baik hati ni pun tolonglah p cari untuk puaskan nafsu makan dia ni....tapi aduyai....tak de benda lain ke kau nak....dodol jugak yang kau pilih dalam banyak banyak makanan yang aku list hari tu.....hampeh tol....tapi sebab kawan aku turutkanlah jugak lagipun dia ni bukan dari negeri cik siti wan kembang macam aku tapi jauh nun di selatan tanah air tuh....

Sebagai kawan yang memahami perut kawan yang tengah kempunan nak makan dodol ni...aku pun singgahlah kedai dodol ni....mak aihhh...rumah dodol ni makin cun.....tak padan jual dodol.....apa bisnes untung juta juta ker???? Hehehe.....tapi dodolnya memang best memang patutlah buat rumah besar macam tu.....tak silap aku rumahnya pernah masuk Nona TV3....hebat tak....kihkihkihkih.....masa tu free free jer Normala Shamsuddin dapat dodol satu bakul.....hehehehe...

Dalam aku duk tenung tenung renung renung rumah tu.....adik aku boleh cakap “kenapa? Rasa nak buat bisnes dodol?” ceh...............baru nak berangan buat rumah macam ni...potong betul....

No comments: