Thursday, March 10, 2011

~jenjalan~

Tiba2 rasa nk highlight pasal ni sbb activity ni dilakukan semasa roadtax kereta telah pun expired.....huhuhu


Tapi aku jenjalanpun sbb nak g amik roadtax kereta...kalau xpakai kereta tu kereta mana lagi aku nak naik p Dataran tmpt aku date nga mamat buat roadtax yang aku bengang xreply msg aku tu.....rupanya dia tgh meeting ptg2 baru dia call aku set time nak jumpa...tapi mlm tu dia blh hantar jer staff dia jumpa aku....siot betul...

Menunggu staff dia datang tu buat kawan aku tido siap berdengkur-dengkur....hish...bingit telinga...xubah mcm mesin tebu bulan puasa.....sabor jer lh....mamat ni kalau tido mmg spesis yang kuat berdengkur....dulu pernah aku nga exhousemate aku dan dia pergi tengok wayang...alah masa tu meletup gila dengan citer hantu si Pierre Andre anak Khatijah Tan tu....xdapat tangkap lagi???nah amik kau...Mak Ngah Pi Mai Pi Mai Tang Tu jugak←aku tambah rencah nak bagi sedap kit rasa dia macam ajinomoto gak....peace...

Eh apa aku merepek ni....jauh giler dah dari versi cerita asal.....k kitaorang pergi tgk wayang tu bertiga...sebenarnya aku nga dia dah tgk kiranya nga exhousemate aku tu kami pergi tuk kali kedua lah....sbb dah janji kan lagipun exhousemate aku tuh single mingle lagi so aku ni kira kawan yang perihatinlah walaupun budget yang keluar duit si bdengkur tu....huhuhu....

K...sbb dia dah layan citer tu nga aku....so apa lagi....dan dan jer masuk panggung dia jual mesin tebu....pehhhhhhhh malu jgn citerlah.....sib baik lah gelap....dapat cover malu skit iyalah org tgk cover takut blh dia berdengkur kuat giler....potong abis citer Jangan Pandang Belakang tu.....

No comments: