Wednesday, March 23, 2011

Tak cun lah....kelautan jer......

Ingat tak aku pernah story mory pasal baju yang aku berkenan giler tu????al kisahnya tadi aku nyinggahlah lagi kedai baju tu....nasib baik indon yang kerja situ baik....layanannya superb lah walaupun aku tahu dia memang bengang giler dengan aku....nak buat macam mana customer always right...kak!!! peace........

Selama ni aku duk ngusha jer....tak pernah aku try sebab tak confirm lagi nak beli ke tak....tapi tadi kira tekad dah bulat giler.....lebih bulat dari kuih bomm....memang confirm dah nak beli....tinggal nak bayar jer....tapi tak tau kenapa gatal nak try dulu....sekali tak sesuai daaaaaaaaa.....haiya.......jimat duit kalau tak melayang jer duit kaler hijau, merah....rupanya duit tak nak berpisah dengan aku lagi....huhuhuhu...

Jadi kesimpulannya....aku tak belilah baju yang aku duk termimpi mimpi tu....simpanlah dulu duit yang ada tu....mana tahu terberkenan baju lain pula....tapi yang aku nak highlight kat sini aku dah 4bulan tak beli baju baru...sekian.....

No comments: