Friday, March 25, 2011

busan.....

tak tau busan dengan apa....yang pasti tengah busan, tension pun ya....kenapa bila time time macam ni mood ngantuk tak pula datang....

kenapa aku jadi macam ni???sebab aku tengah frust???mungkin ya mungkin jugak tak....aku ok jer...tak de lah rasa nak meraung tak ketahuan....biasa biasa jer...serius...cool daripada biasa...sebab???ntah aku pun tak tahu...mungkin sebab dah 7tahun macam ni so jadi cool jer...

tadi baru lepas makan kfc...selera macam biasa jer....tak delah sampai tak lalu nak makan...aku melantak 2ketul ayam nga fish yang 3ketul tu....lagi gempak makan seseorang jer....manusia pun tak ramai tadi...macam lepas kena serang garuda jer....

balik karang rasa nak p melantak pizza hut tapi tempat tak strategik langsung....dahlah untuk take away jer....haishhhhhhhhhhhh

Tq cik google....

No comments: