Monday, March 7, 2011

Saman???


Ni citer dh sminggu lebih tp br skrg ada mood nk taip kat blog...huhuhu mmg pemalas betullh aku ni???? Cpt angkat tangan setuju aku ni pemalas....wah korang agak2lah mentang2 aku suh angkat tangan dan dan ya....xper....tapi gambar kat atas xde kena mgena nga Nora Danish tu.....sure sapa yg kena saman xde maknanyer nk tunjuk muka happy mcm polis tu....

Aku kena saman pd 12/12/10....of cos lh bkn aku bawak keta tu.....sah2lh aku tgh ngular kat opis time2 tu....tapi biasalah kat dunia ni ada gak makhluk Allah yang xtau nak bsyukur....dah dibagi kesenangan duniawi....dia buat pula mcm reta sediri....buat mcm reta sdiri xpe brg2 kita msti djaganya...tapi aduyai...aku xreti nk describe lah status dia sbb yg pasti lunyai....sakitnya ati....

Tambah garam dalam aku nyer sakit ati ni...penalti tu...masa hangat2 tahik ayam masa aku ckp ada saman...buat bodo jer...ada kakilh....tgk skrg apa jadi???? Uwa...mlayan 300ratus free2 jer tau x?????? tu kalau p buat shopping berapa lai dah baju blh beli tau...mmg sadis btl....

aku blh terima kalau aku kena saman mcm ni...sah2 aku dapat surat cinta bukti aku kena saman...tapi klau mcm ni??btl ke aku yang drive??main tempak jer...
Tq cik google....

No comments: